2019-04-09
класний ккерівник 11 класу з метою профілактики правопорушень, негативних проявів в учнівському середовищі провела тематичний урок з питань проблеми булінгу в школі.
Тетяна Миколаївна розпочала урок методом «мозкового штурму», учні висловлювали свої думки про булінг, як вони розуміють це поняття. Якщо підсумувати усе що сказали підлітки, виходить, що булінг - це агресивна і вкрай неприємна свідома поведінка однієї дитини або групи дітей стосовно іншої дитини, що супроводжується фізичним і психологічним тиском.
Старшокласникам було запропоновано подивитися декілька відеороликів, в яких розповідається про шкільний булінг, як же він виглядає. Адже деколи учні навіть не розуміють, що те, що відбувається з ними – це булінг. Після перегляду відео-роликів учні робили повідомлення про види булінгу: фізичний, економічний, психологічний, сексуальний, кібербулінг.
У ході дискусії зробили висновок, що багато хто не надає боулінгу вагомого значення. Але насправді це не просто пустощі або грубість, а особлива форма взаємин, яка за відсутності своєчасної реакції переростає в насильство. А фізичне насильство є злочином, за вчинення якого наступає кримінальна відповідальність. Але самим покаранням за фізичне насильство неможливо охопити усі аспекти булінгу. В Україні наразі серед підлітків поширене явище булінгу, що виражається у психологічному тиску, жорстокому ставленні, фізичному насильстві, агресії, тощо.
В кожній країні існують свої власні методи боротьби з булінгом. Працюючи в групах учні розробили «Стратегії боротьби з булінгом» та презентували свою роботу.Школярі визначили найголовніше: ми всі – учасники процесу булінгу, чи як агресор, чи як жертва, чи як спостерігач. І ми маємо про це говорити, маємо діяти, а не стояти осторонь.
Всі учасники уроку створили композицію «Добрі серця співчувають» - БУЛИТИ НЕ КРУТО!!!
Квітень 2024 | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|
П | В | С | Ч | П | С | Н |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 |