• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Навчання осіб з особливими освітніми потребами

Нормативні документи

Лист МОН від 30 серпня 2021 року № 1/9-436 «Щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2021/2022 навчальному році»

Державна служба якості освіти опублікувала роз’яснення про те, як організувати інклюзивне навчання у 2022 році.

Прочитати його повністю можна за цим посиланням.

1 січня 2022 року набирають чинності зміни до постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють організацію інклюзивного навчання:“Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами” від 21 липня 2021 р.“Порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти” від 15 вересня 2021 р. № 957.
  • Для визначення рівнів підтримки в ліцеї:
  • 1.Створено команду супроводу для дітей, які потребують підтримки.
  • 2.Складено рокзклад засідань команд супроводу, передбачивши участь фахівців ІРЦ.
  • 3.Оформлено протокол із визначенням рівня підтримки для кожного учня.
  • 4.Узагальнено інформацію про рівні підтримки для всіх учнів з ООП.
  • Докладно про різниці в підходах до навчання дітей з різними рівнями підтримки дивіться в інфографіці нижче:

Рівні надання підтримки

/Files/images/novini5/tiger-1510049642.jpg

Інклюзивна освіта
в Дружбівському ліцеї


Інклюзія в нашому закладі означає розкриття кожного учня.

Інклюзія враховує потреби дітей,створюються спеціальні умови, підтримка необхідні учням і вчителям для досягнення успіху.

Контингент дітей з особливими потребами :

· У нашому ліцеї станом на 01.01.2022 р. навчається 2 учні з ООП.(3 і 4 рівні підтримки)

Для організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у ліцеї створено інклюзивно-ресурсну кімнату та інклюзивні класи.

/Files/images/sayt_2019/IMG-58f6ce14a81c307cc4e7197d68009ec1-V.jpg/Files/images/sayt_2019/FB_IMG_1581520390624.jpg

/Files/images/sayt_2019/IMG-7ed863dd10f5d38fb7852c8f0fd113ef-V.jpg

/Files/images/sayt_2019/FB_IMG_1581520381055.jpg

Протягом 3-4 грудня 2019 року та 3-4 грудня 2020 року за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні та ГО Волонтерський Рух «Спільна допомога», відбулися тренінги на тему «Інклюзивна реформа шкільної освіти в Україні: впровадження найкращих світових практик».

Заходи відбулися в рамках підтримки нової шкільної реформи Міністерства освіти та науки Україні, яка була розпочата у вересні 2018 року і націлена на зміну програми навчання в освітніх закладах, з включенням до неї інклюзивної освіти, критичного мислення, диференціації, управління поведінкою та інтегрованих уроків.

Варто відзначити, що із великої кількості заявок на участь було визначено по 40 переможців кожного року . Зокрема, одною з найбільш вмотивованих виявилася заступник директора нашого закладу яка два роки поспіль брала участь у тренінгах

В ході 12 та 15 годинних тренінгів, які проводили провідні фахівці з розвитку інклюзивної освіти , наші педагоги , змогли отримати нові практичні навички щодо впровадження успішних інклюзивних практик, апробованих в Україні та США, в свою навчальну діяльність.

/Files/images/2019_rk/IMG-aa7914fb0aad076b819b8afe01a0225a-V.jpg

/Files/images/sayt_2019/IMG-9e7253b1aeeac09544c6a1dc6c169c26-V.jpg

1. МОН України: Відділ інклюзивного навчання та інтернатних закладів

https://mon.gov.ua/ua/tag/inklyuzivne-navchannya

Кiлькiсть переглядiв: 770

Коментарi