• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Навчання осіб з особливими освітніми потребами

Стаття 9. Закону «Про освіту».

Форми здобуття освіти.

1. Особа має право здобувати освіту в різних формах або поєднуючи їх.

Основними формами здобуття освіти є:

інституційна (очна (денна, вечірня), заочна, дистанційна, мережева);

індивідуальна (екстернатна, сімейна (домашня), педагогічний патронаж, на робочому місці (на виробництві);

дуальна.

2. Очна (денна, вечірня) форма здобуття освіти - це спосіб організації навчання здобувачів освіти, що передбачає їх безпосередню участь в освітньому процесі.

3. Заочна форма здобуття освіти - це спосіб організації навчання здобувачів освіти шляхом поєднання очної форми освіти під час короткочасних сесій і самостійного оволодіння освітньою програмою у проміжку між ними.

4. Дистанційна форма здобуття освіти - це індивідуалізований процес здобуття освіти, який відбувається в основному за опосередкованої взаємодії віддалених один від одного учасників освітнього процесу у спеціалізованому середовищі, що функціонує на базі сучасних психолого-педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій.

5. Мережева форма здобуття освіти - це спосіб організації навчання здобувачів освіти, завдяки якому оволодіння освітньою програмою відбувається за участю різних суб’єктів освітньої діяльності, що взаємодіють між собою на договірних засадах.

6. Екстернатна форма здобуття освіти (екстернат) - це спосіб організації навчання здобувачів освіти, за яким освітня програма повністю засвоюється здобувачем самостійно, а оцінювання результатів навчання та присудження освітньої кваліфікації здійснюються відповідно до законодавства.

7. Сімейна (домашня) форма здобуття освіти - це спосіб організації освітнього процесу дітей самостійно їхніми батьками для здобуття формальної (дошкільної, повної загальної середньої) та/або неформальної освіти. Відповідальність за здобуття освіти дітьми на рівні не нижче стандартів освіти несуть батьки. Оцінювання результатів навчання та присудження освітніх кваліфікацій здійснюються відповідно до законодавства.

8. Педагогічний патронаж - це спосіб організації освітнього процесу педагогічними працівниками, що передбачає забезпечення ними засвоєння освітньої програми здобувачем освіти, який за психофізичним станом або з інших причин, визначених законодавством, зокрема з метою забезпечення доступності здобуття освіти, потребує такої форми.

9. Здобуття освіти на робочому місці - це спосіб організації навчання здобувачів освіти, завдяки якому оволодіння освітньою програмою (як правило, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої освіти) відбувається на виробництві шляхом практичного навчання, участі у виконанні трудових обов’язків і завдань під керівництвом фахівців-практиків, залучених до освітнього процесу.

10. Дуальна форма здобуття освіти - це спосіб здобуття освіти, що передбачає поєднання навчання осіб у закладах освіти (в інших суб’єктів освітньої діяльності) з навчанням на робочих місцях на підприємствах, в установах та організаціях для набуття певної кваліфікації, як правило, на основі договору.

11. Особливості застосування форм здобуття освіти для різних рівнів освіти можуть визначатися спеціальними законами.

12. Положення про форми здобуття освіти затверджуються центральним органом виконавчої влади у сфері освіти і науки.

Докладніше: https://kodeksy.com.ua/pro_osvitu/statja-9.htm

/Files/images/novini5/tiger-1510049642.jpg

Інклюзивна освіта
в Дружбівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів


Інклюзія в нашій школі означає розкриття кожного учня.

Інклюзія враховує потреби дітей,створюються спеціальні умови, підтримка необхідні учням і вчителям для досягнення успіху.

Контингент дітей з особливими потребами мікрорайону школи:

· У нашій школі станом на 01.09.2019 р. навчається 2 учні з ООП.

· З них: 1 учень навчається на індивідуальній формі навчання, 1 учень на інклюзивній формі навчання.

Для організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами у школі створено інклюзивно-ресурсну кімнату та інклюзивний клас.

/Files/images/sayt_2019/IMG-58f6ce14a81c307cc4e7197d68009ec1-V.jpg/Files/images/sayt_2019/FB_IMG_1581520390624.jpg

/Files/images/sayt_2019/IMG-7ed863dd10f5d38fb7852c8f0fd113ef-V.jpg

/Files/images/sayt_2019/FB_IMG_1581520381055.jpg

Протягом 3-4 грудня 2019р за підтримки Відділу преси, освіти та культури Посольства США в Україні та ГО Волонтерський Рух «Спільна допомога», відбувся тренінг на тему «Інклюзивна реформа шкільної освіти в Україні: впровадження найкращих світових практик».

Захід відбувся в рамках підтримки нової шкільної реформи Міністерства освіти та науки Україні, яка була розпочата у вересні 2018 року і націлена на зміну програми навчання в освітніх закладах, з включенням до неї інклюзивної освіти, критичного мислення, диференціації, управління поведінкою та інтегрованих уроків.

Варто відзначити, що із 653 заявок на участь було визначено 40 переможців з усієї України. Зокрема, одною з найбільш вмотивованих виявилася заступник директора нашого закладу .

В ході 12 годинного тренінгу, який проводили провідні фахівці Наталія Софій та Юлія Найда, викладачі шкіл України, змогли отримати нові практичні навички щодо впровадження успішних інклюзивних практик, апробованих в Україні та США, в свою навчальну діяльність.

/Files/images/sayt_2019/IMG-9e7253b1aeeac09544c6a1dc6c169c26-V.jpg

1. МОН України: Відділ інклюзивного навчання та інтернатних закладів

https://mon.gov.ua/ua/tag/inklyuzivne-navchannya

Кiлькiсть переглядiв: 160

Коментарi

Новини

Опитування

Хто відвідував наш сайт?

Календар

Попередня Серпень 2020 Наступна
ПВСЧПСН
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31